Halo

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Salut!
 
Morgonen började med att vädret svek mig. Så det blev inget fotograferande, tyvärr. Men det finns en massa annat kul att göra. Jag ska visa vad jag köpte igår (endast 1 grej) sen så ska jag försöka läsa ut min bok och förhoppningsvis hinna kolla på nån serie och inte för att glömma så ska jag även träna!
Igår blev det ingen träning då min kropp var så himla öm och förstörd av all träningsvärk som jag hade (inte så allvarligt som det låter).... Men idag har jag bara träningsvärk i armarna, så jag ska passa på och kötta benen (& the booty) idag.
Har även tänkt att göra granola idag, en nyttigare version alltså. Äter aldrig yoghurt men mamma äter det varje morgon, så hon kanske uppskattar det, haha. Vill också försöka mig på ett low-carb bröd för det verkar så otroligt kul att exprimentera med ingredienser, men det får nog bli en annan gång.. Havremjölken som har blivit pratad om på bloggen har inte blivit gjord (skäms lite)... Ska ta tag i det idag har jag bestämt, känns som en sån dag när man bara vill göra lite allt möjligt!
Min frukost idag försvann på några sekunder = inga bilder, sånt är livet. Men jag kan ju alltid berätta vad jag åt! Bovetegröt med topping och på sidan en klementin och på det en kopp chai te latte (I think)... Supergott med chaite, har aldrig smakat det förut (endast chailatte, men det är inte samma sak enligt mig) så jag vart glatt överraskad :) Har ni smakat det och vad tycker ni isf? 
 
Ha det supergött idag, updaterar såklart senare, kramisar!
-Bilder kommer från Weheartit -
 

Postat av: Flisan

Härliga bilder!

2014-11-01 @ 10:49:17
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: Prietha

Jag har såna där te-påsar med chaite och dom är sååå goda! En sån julig smak och man känner sig så mysig inombords!

Svar: Precis! Mina kommer inte finnas kvar mycket längre, man blir som besatt av dem haha.
xmmasxd.blogg.se

2014-11-01 @ 13:57:54
URL: http://prietha.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...