Mer plugg.

Postat den av Xmmasxd.blogg.se
Känner mig lite smått tråkig som lägger upp två inlägg i rad som handlar om skolan, men jaja.
Såhär har jag iallafall spenderat hela min morgon fram tills nu. Vill träna men kan inte, för att jag har dragit på mig en jävlig förkylning. Började i fredags så jag har inte tränat på 2 daga nu :(
Får se hur det blir med skolan imorgon då, tror att jag kan överleva haha. Har iallfall jobbat med detdär ^ vilket är en uppgift som vi håller på med i Svenska. Åt lite vindruvor gjorde jag också. 
Har iallafal gjort klart en del av det lilla projektet, så nu har jag bara några kvar :3 
Ha en bra dag, blir nog något inlägg till.
Puss!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Harry Potter, bloggdesign, te, fotografering,
serier, vänner, musik, filmer, pyssel, inredning, inspiration, träning, recept, och en massa annat fint...